.test.

1.Vilket är ditt mellannamn? Annie och Maria
2. Vilken tid gick du upp i morse? typ 11
3. Är du i ett förhållande nu? nej
4. Vad gör du på fredagskvällarna? är med familjen eller konmpisar  :)
5. Bästa filmen du någonsin har sett? Typ ''I am Legend'', ''Jurassic Park'' eller ''The day after tomorrow''
6. Röker du? nej
7. Snusar du? nej
8. Hur mår du idag? Helt okej väll..
9. Hur många tabletter tar du dagligen? ibland två, det är typ vitaminer..
10. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ingen aning :P
11. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Portugal :D
12. När var du där? hösten 2010
13. Är du rasist? Nej nej
14. Har du helt svenskt ursprung? Jaa :)
15. Om nej, vart kommer du ifrån?
16. Sköter du skolan? Ja, detgör jag väll ;)
17. Vad hade du för betyg förra terminen? Jag får inga betyg :)
18. Vad är det bästa du fått på ett prov? Alla rätt
19. Har du fått ig på ett prov? Nej :D
20. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
21. Anser du dig vara intelligent? lite kanske..
22. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej.
23. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Typ hela livet :D
24. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej nej absolut inte
25. Hur ofta gråter du? Typ aldrig ;) fast ibland kanske..
26. Har du lätt att få folk att skratta? vet inte, men typ (:
27. Cider eller öl? INGET
28. Har du några talanger? jag kan spela gitarr, ukke och lite piano.
29. Vet du om någon är kär i dig? Nej tror inte det :P
30. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja, fast hon är väldigt jobbig ibland ;)
31. Hur lång är du? 160-165 cm någonting :P

Hej! Jag är en 12 tjej som bor på Gotland i Visby. I min blogg kan ni läsa om min vardag och lite mer.   Hoppas ni gillar den /ella
ja, detta var ett liten test :D hoppas ni orkarde läsa allt!

kommer ett till test snart, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback