Tillbaka

Hej! Har ni saknat mig? Hahaha skoja.. I Skövde var det jätte kul. Fast båten dit var värsta mardrömmen... Typ alla spydde och det gungade aaas mycket! Som tur var spydde iallafall inte jag. Efter båten skulle vi också åka buss i 4 timmar men det var lite bättre än båten. Vi var framme ungefär 21.10 och då skulle killarna spela match. Dom förlorade... På lördagen spelade mitt lag 2 matcher, och på söndagen spelade vi en match. Det gick inte så bra, hehe ;). När vi skulle åka båten hem var det mycket lugnare, och vi hade kul som vi alltid har på båten (förutom när det gungade så mycket..). Just nu sitter jag och äter mellis men snart ska jag på basket, ska bli kul!
Har inga bilder ifrån helgen så det får bli lite från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback