Klinte

hejhalloj!
 
Idag har jag varit i skolan somhelt vanligt, vi hade SO, NO och spanska :)
 
Juste, i helgen var jag på basket läger i klinte hamn :D Och typiskt skulle jag bli sjuk till lägret.. Var jätte hes, ont i halsen, täppt i näsan och ont i näsan. Men jag kunde spela ändå, eller bara om jag tog nässpray, alvedon och halstablett hahah ;)
 
Vi åkte i fredags kväll och när vi kom fram till klinte hade vi en träning. Sen efter träningen åkte vi till där vi skulle bo. Vi bodde på ett församlings hem på en kyrkogård(!) :S  hahha det var fett läskigt. Alla killar och tjejer som var 99/00 sov nere i en sal helt själva och alla mindre och vuxna sov på övervåningen.. 
 
Dagen efter hade vi en träning klockan 9, den var jag med på halva eftersom jag fick så ont i halsen, och träningen efter var jag inte eller med på. Efter sista träningen åkte vi och handlade godis :D Sen åkte vi ''hem'' och då blev vi indelade i olika grupper som skulle göra olika uppgifter. Min grupp var matlagnings gruppen, jag skärde löken och skärde tomaten.
 
Efter maten lekte vi burken utomhus, det var fett läskigt för det var mörkt och så var vi på en kyrkogård.. haha men det var jätte kul :D Jag och Elsa är fett bra på att skämta :)
 
På söndagen hade vi två träningar, och vi spelade bara match på dom! 
 
såå det var min helg! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback