Täby cup!

Hallojsi!
 
igår kväll så ringde min systers coach och frågade om jag och Elsa ville följa med och spela i Täby cup, som är en basket cup! Dom frågade oss bara för att det var många som var sjuka i deras lag, och ifall någon skadade sig så var det bra at vi är med. Men jag är jätte nervöööös, Johannas lag är ju mycket bättre än oss så jag kommer göra bort mig, för jag är så dålig.. (johanna är min syster, och hon och jag ska spela i samma lag...) 
 
Vi åker i morgonbitti, alltså måste jag ta ledigt  från skolan.. åhh fick med massa läxor att göra.. :(
 
Aja, nu sitter jag och tittar på TV och är på Facebook, ahah ;) 
 

Kommentarer
Monica säger:

Go girls!

2012-08-31 | 08:57:00
Anonym säger:

Du är jätte duktig Ella och du klarar det galant. Hörde att ni vann första matchen vann ni ju Puss

2012-08-31 | 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback