Kneippbyn

Tjooooo! 

Bloggade aldrig igår, som ni kanske märkte?. Hehe.
Men iallafall, igår var jag på stan med Vendela, Ronja och Maja. 
Höhöh ja,jag vet jag är på stan väldigt ofta... Hihi.. 

Aja, köpte 3 armband från cubus, en klocka ifrån en affär på Adelsgatan som hette oops. Och så en väska från Åhléns :D 

(bilder kommer)

Ungefär klockan 3 gick vi hem till mig. Och då så kom Simon hit! Vi hade jätte kul! 

När Simon gick, gick vi till Coop och handlade chips,godis och läsk. ;) Alla gickdet med singa Zipperralls, hahah det var kul för typ alla glodde på oss..

Sen gick vi hem, lämnade allting, hämtade pengar och sedan gick vi till McDonalds,då var klockan ungefär    21.30 haha. 

När vi kom hem tittade vi på "En gång i Phuket " den var väl helt okej :) 
Vi gick och la oss typ 2 men jag och Vendela somnade typ 3.30 ;) 

Imorse vaknade alla typ 10.30, sen åkte alla hem vid ungefär 12. Då åkte jag till kneippbyn med Elsa och Alva. På kneippbyn hade vi det roligt! Vi var bara på Sommarland. 
Vi cyklade hem ungefär 5 och dåstukade jag direkt hem till Simon, där vi skulle fira Simons mamma Monica. Hela minfamilj var redan där då. Vi grillade,åt jordgubbar, hoppade Studsmatta och mer :D 


Just nu sitter jag bara hemma och chillar, mina föräldrar är och handlar, så snart kommer jag sitta med en godispåse i famnen! För dom lovade att köpa godis till mig ;) 


Jag vet, jag har lagt upp bildeförut men hade ingen annan bild så den fick duga sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback