MIDSOMMAR

Hej!
 
Förlåt för jag inte har bloggat något, men det har ju varit midsommar och jag har varit i Burgsvik. 
Kommer inte bli någon bra bloggning nu när det är sommar. 
 
På midsommar var jag i Burgsvik. Vi började med att äta en klassik midsommar lunch med sill,ägg, köttbullar, färskpotatis m.m sen gick vi och dansade runt midsommarstången. 
På kvällen grillade vi, och såklart skulle det börja regna på midsommar, vad annars lixom? hahah
Men det gjorde inget för oss, vi satt under såna där party tält hela kvällen!
 
På midsommardagen kom några gamla kompisar från Stockholm till oss i Burgsvik. Vi hade jätte roligt. 
Tog också årets första dopp! :D 
Dom åkte hem på kvällen. 
 
Igår gjorde jag inget speciellt, solade på tomten, badade på Vändburg och chiiiiiiiiiiiiillade haha
 
Imorse åkte vi halv sju från Burgsvik in till Visby. Så nu ligger jag i min säng och har tråkigt.
Ikväll åker vi till Burgsvik igen, och då följer även Maja och Vendela med. Dom ska bo hos mig i Burgsvik i några dagar. Ska bli jätte kul!
 
Har inte så många bilder just nu, men ni får mer bilder från midsommar senare. 
 
Midsommar fika
 
Jag,Johanna och mina kusiner Medea och Teddy.
Vi var på Holmhällar med kompisarna från Stockholm, här klättrar vi på raukarna.
 
Martina,Pelle,Tommy, Monica och Peo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback