Sjuk :(

Hallo hallo!

Kvällen har varit jätte kul! Eller hela dagen har varit jätte kul :D
Efter skolan gick jag, Vendela och Ronja hem till Ronja och då så tog vi lite kort,typ "modell foton" eller vad man nu kan säga..Okej det där lät riktigt töntigt! Men aja, bilder kommer sen tro jag haha.

Sen åkte vi till stan och åt på mcdonald. STANDARD! Haha men vi vill bli fetton, så därför äter vi typ där varje dag, heh ;)

Efter det cykla vi hem till Ronja, och då skulle vi sova där. Vi såg på film och baaowsade hihi skojsigt!
Men jag cyklade hem typ 23, eftersom jag fick jätte ont i huvudet :( nu har jag typ 39 graders feber! Tråkigt tråkigt tråkigt. Men hoppas det blir bättre tills i morgon! För då är vi ju lediga :D

Nu ska jag sova! GODNATT!

Snela följ mig på instagram @ellaannie ! Då blir Ella jete glad :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback