Skolaavslutning imorgon!

Tjeena mittbena! hah
Idag i skolan städade vi och fixade jätte mycket. Tog också hem alla våra skrivböcker och sånt... Så nu är det helt tomt i min bänk!
Efter skolan var jag, Vendela och Ronja på stan. Köpte inget, vi bara gick runt och chillade och åt på donken som vanligt ;)
Imorgon är det ju skolavsluting! Sorligt eftersom det är sista dagen på Lyckåkerskolan för mig :'( hehe..
Men det kommer ju såklart vara kul att få nya vänner.  Och självklart kommer jag försöka hålla kontakten med mina vänner, hahahha gud vad töntigt det låter.. Hahha men SOMMARLOV är ju alltid härligt, så när jag tänker på det försvinner mitt sadface. Haha!

Nu skypar jag med Vendela!

Puss och hej leverpastej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback