basketball

TJA

Idag har det varit basket heeeeela dagen!
Första matchen började 10.15, den vann vi med 27-14 tror jag... ahha :)
Jag gjorde bara 9 poöng, inte såå bra höhöh...
Andra matchen gick,,, ja inte så bra! Förlorade med typ 5-33. Dom var helt galna, foulade HELA tiden och dom kunde typ inte spela basket.. Dom visste inte typ inte hur man gjorde ett inkast, eller uppkast och hur man ska stå när det straffkast.. hahah dom var hopplösa och helt knäppa! Men ändå förlorade vi.....
Skadade mig i den matchen, så kunde inte va med i slutet.. Det var en kille som sprang rakt in i mig! Menar det verkligen bokstavligen RAKT IN I MIG! Då knäade han mig i mitt lår... det gjorde jääääkligt ont!

Efter matchen åkte jag och pappa till mcdonald's och åt... Sen klockan 15.30 var det killarnas match som jag såg på. Dom vann :D

Sen efter matchen stannade jag,Elsa, Ludde, Anton och Theo kvar och spelade lite match och sköt lite bara.. KUUL

Nu ska jag gå ut med min hund Milton HEJDÅ!


Jag spelar i Visby bbk, och vi mötte bla Oskarham (obbk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback