Hemma :)

Heeejjjj!

Igår kväll kom jag hem ifrån en väldigt bra klassresa!
Vi hade jätte roligt typ hela tiden, fast Liseberg var roligast!

Nu har jag precis vaknat, jag stör mig verkligen på att jag vaknar tidigt och är pic på dom dagarna jag kan sova hur länge som helst , och dom dagarna jag ska upp tidigt är jag jätte trött på....

Aja om ni undrar varför jag inte är i skolan så är det därför vi är lediga, båten kom igår ungefär 22.45 så den kom lite tidigare och det var skönt! Därför borde jag vara trött..!

Bildbomb kommer!

Nu får ni nöja er med lite andra bilder..

Min katt Wilma sov i mitt knä hela natten, hon har nog saknat mig! Haha


Kommentarer
Mathilda säger:

Fin bild på dig! :)

2012-05-21 | 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback