T R A S I G D A T A

tjoo!
Bloggade ju inget igårkväll och det var därför jag råkade tappa min data, och då gick batteriet i två bitar....... haha jag är bra!
Men igårkväll gick jag,mamma och pappa ner till Glassmagasinet. Vi åt glass såklart, haha ;)
Sen när vi var hemma började jag rensa heela min garderob... Jobbigt! Men nu är det äntligen klart :)
Idag har hela mellanstadiet varit på gutavallen, men sexorna vad bara funktionärer... skööönt!
Har bränt mig också.... mindre skönt!
Klockan 5 var det träning för mig, den var rolig. Träningen slutade 7, alltså hållde den på i 2 timmar.
Efter träningen duschade och nu håller vi på att göra rabarberpaj som vi ska äta snart! muuuuums!
Bilder från igårkväll




Kolla min popcorn glass, det är riktiga popcorn i!! haha...




Juste, efter skolan gick jag på stan lite med Maja, Ronja och Agnes. Köpte en jätte söt byxdräkt från H&M divided... Visar bild senare... (det är  inte den som är på bilden ovan)
HeJdÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback