Trööött

Heeellå!

Just nu är jag riktigt trött.. Duschade för typ en timme sen och det var skönt! Hah intressant..
Nej, men har varit på basket träning, och Jag och Elsa ska börja träna ALLA dagar i veckan och då blir'e nog inte så mycket bloggning :(

Måndag: tjejträning
Tisdag: killträning (men jag och Elsa får vara med, dom tvingar oss typ hah)
Onsdag: mixträning 16-17
Torsdag: killträning (vara med) 18-20
Fredag: springa! Med Elsa och Alva
Lördag: killträning (vara med) 9.30- ?
söndag: mixträning 10.15- 11.15

Puuh det kommer bli jobbigt! Men vi ska bli BÄST!

Btw träningen idag var jätte jobbig, som vanligt alltså när Stefan tränar oss.. Haha

Nu ska jag göra mina läxor. Tråk.Tråk.Tråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback