Härlig studiedag med skräckfilmer

Hej!

Igår efter skolan mötte jag upp Vendela och Maja. Vi gick och åt på donken hah och sen gick vi hem till mig och bara var där och hade kul. Klockan 17.45 hade jag utvecklingssamtal, det gick super!
Sen efter utvecklingssamtalet cyklade jag, Vendela och Maja till ThaiThai och åt där, suuuuper gott!
Vi satt där i nån timme eller så, sen köpte vi godis på Atterdags.

När vi var hemma kollade vi på två avsnitt av Portkod, åhh så bra serie!
Sen kollade vi på LOL, även den är jätte bra!
Vi orkade inte riktig kolla klart på lol, så vi satte på en annan film. "One misses call" uhh en skräckfilm! Den var inte jätte läskig, så efter den satte vi på en annan skräckfilm "Prom night"
Inte heller så läskig, men bra!

Idag vaknade vi typ 12, då satte vi på en skräckfilm, hahahah. Den hette "The human centipede. Filmen var sjukt äcklig, och helt störd! Haha. Sen gick vi upp och åt frukost. Efter frukosten så gick vi ut med hunden på en långpromenad. Vi gick igenom botaniska trädgården och ner till kärleksporten. Sen hem igen.
Sen var vi bara hemma och slappade.

Om ni inte fattat det så har vi haft studedag idag, därför har vi inte varit i skolan! sköönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback