O'boy

Hejsan!

Nu sitter jag och äter frukost tittar på tv.

Nu tänkte jag berätta vad som hände i lördags.
Dagen började med att vi åkte med morgonbåten till nynäs. Sedan var det 2 timmars biltur till Norrköping, men påväg till Norrköping kände vi att det var något fel med mini bussen.. Den kunde högst åka 80 km/h även fast Mats hade gasen i botten. Hahaha!

Så det tog längre tid att åka till Norrköping än tänkt, men vi kom fram iallafall.
Klockan 15.15 var det match. Det gick ju sådär.. Förlust.
Jag skadade mig också ju...

Påväg hem blev bussen ännu långsammare, och då hade vi bråttom till båten.
Bussen blev bara saktare och saktare.. Tillslut åkte den i bara 40 km/h
Då bestämde vi att vi i bilen skulle åka före till båten och göra så att dom väntade lite.
Det gjorde dom också, så vi hann med! :)

Snart ska jag gå till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback