Lång dag

Heej!

Min dag började med basket träning, efter träningen gick jag hem och åt lunch och duschade. Sen klockan 4 åkte jag till Södervärnshallen, eftersom jag, Elsa, Alva och Karin skulle sälja rabatthäften där.
Klockan 5 i södervärns hallen var det Visby Ladies som spelade match där mot 08 Stockholm.
Visby ladies vann, yeeeah!
Jag lyckades sälja 2 av 5 rabatthäften, hehe bra man är...
Efter matchen åkte jag, Simon och Monica till Ica Maxi och köpte godis och chips.
Sen åkte vi hem till dom och åt thaimat.
Haha efter maten sminkade vi varandra, det blev sååå vackert. Haha speciellt på Simon :)
Efte det såg vi på filmen "The Hunger Games" åhh filmen är såå jäkla grym! Rekomenderar!

Dagen har varit jätte bra! Träffade även Vendela och Ronja i södervärns hallen. Hade inte träffat dom på jätte länge, så det var roligt! :)

Nu ska jag sova, goood night!

Här får ni en liten instagrambild på mig och Elin, haha såå snygga sminkade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback