Sekreterarkurs

Hejhej!

Idag har jag gått på stan med Maja idag somsagt. Köpte lite saker :) sen åt vi även på donken (haha fett cool som säger donken) och köpte ben&jerry! Vi är alltid såå nyttiga ;)

Ikväll så var jag på sekreterarkurs, vi skulle lära oss att sitta i sekretariet och sköta protokoll. Det var kul, och på måndag så ska vi se när ladies möter killarna (96/94 tror jag) då ska vi skriva protokollet. Fast inte det riktiga, bara öva.
(om ni undrar så är det basket)

Efter kursen så såg jag på min systers basket träning, låångtråkigt!

Nu ska jag äta, hahah är jätte hungrig ;)


Kommentarer
Anonym säger:

När är matchen?? Är den i A7-hallen? Sugen på att se den!

2012-09-24 | 16:14:19
Bloggadress: http://basketattityd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback