Miniinthebox

Hellooo!!

Just nu sitter jag och tittar på tv. Idag har varit en härlig dag. Jag och Aina gick en lång promenad med hundarna efter skolan. Vi gick ner till hamnen, och ut på piren lite. Jätte härligt väder!

Sen när jag kom hem hade jag fått en lapp att mina skal hade kommit. Jag och mamma gick till Coop och hämtade dom då. Det tog typ 3 veckor att få dem, men det var såå värt det. Köpte 6 skal för ca 200 kr. Och skalen är jätte fina. Beställde dem från sidan miniinthebox.com , det är en kinesisk sida med billiga varor. Kvalitén är ju inte den bästa, men man får ju vad man betalar för som man säger och det är ju jätte billigt där.
Jag är iaf jätte nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback