Heejsan

Helluu!

Idag är jag "ledig" eftersom våran skola samarbetar med ett barnhem i Zambia, ska alla på hela skolan arbeta och tjäna ihop 100kr eller mer till barnhemmet. Och idag var det vi skulle arbeta. Men eftersom jag redan gjort mitt arbete fick jag vara ledig.
Man kan nästan säga att vi har sommarlov nu, för imorgon har vi "klassmys" vid lasarettplan. Och sen är det SOMMARLOV!!
Idag började jag dagen med att steka lite pannkakor. Såå gott!
Sen gick jag och min syster lite på stan för hon hade håltimme, och då hann jag köpa en tröja och några bikinis.
Nu kom jag precis hem och ska ut med hunden i det fina vädret.

Och juste, jag var ju i Tofta hos Ainas moster i helgen. Och det var jättehärlig. Här kommer lite bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback